Moda na sukces Wiki
Advertisement

Obsada odcinka[]

Główna obsada[]

Aktor Rola
Kimberlin Brown Sheila Carter
Delon de Metz Zende Forrester Dominguez (#3)
Katherine Kelly Lang Brooke Logan Forrester
Tanner Novlan Dr John Finnegan
Diamond White Paris Buckingham
Jacqueline MacInnes Wood Steffy Forrester (#5)

Gościnnie[]

Aktor Rola
pielęgniarka

Streszczenie[]

Zende droczy się z Paris

W biurze FC Paris i Zende wciąż rozmawiają o kłopotach Steffy i Finna. Paris zauważa, że Finnegan popełnił jeden błąd, lecz poza tym jest niemalże ideałem. "Większym niż ja?", droczy się Zende. Paris odpowiada, że Zende jest większym... ale tylko odrobinę. Dominguez uważa, że jego sympatia zauroczyła się Finnem.

Brooke i Ridge dyskutują o Sheili

W gabinecie CEO zaniepokojeni Brooke i Ridge dyskutują o Sheili i do czego jeszcze kobieta będzie w stanie się posunąć. Brooke obawia się piętna, jakie przestępczyni odciśnie na małżeństwie Steffy i Finna. Ridge podkreśla, że Finn musi jak najszybciej dostrzec prawdziwe oblicze rodzonej matki i nie pozwolić, by spowodowała ona kryzys w jego związku ze Steffy. W gabinecie pojawiają się Zende i Paris, którzy dowiadują się o ostatnich wydarzeniach z Sheilą. Zende pyta o zakaz zbliżania się, jaki miała otrzymać Sheila, lecz Brooke tłumaczy, że otrzymanie go nie jest takie proste. Paris niespodziewanie oznajmia, że musi wracać do pracy nad projektem fundacji, a następnie wychodzi. Brooke i Ridge zwierzają się Zende, że Finn pozostaje głuchy na ich ostrzeżenia, choć Steffy nie pozwoli Sheili wrócić do ich rodziny. Tymczasem Zende potwierdza, że Paris martwi się o związek Steffy i Finna, odkąd mieszka razem z nimi. Deklaruje, że dziewczyna nie chce, by cokolwiek ich rozdzieliło. Niebawem, Ridge otrzymuje wiadomość od Steffy. Forrester zwraca uwagę, że Finn powinien się zreflektować i zacząć ufać swojej żonie.

Sheila broni się przed atakami Steffy

W szpitalu, przy łóżku "śpiącej" Sheili, Steffy nalega na Finna, by nie przestał nabierać się na sfingowane omdlenie rodzonej matki i by razem opuścili szpital. Finn prosi, by zaczekali na wyniki badań i deklaruje, że zawsze stawia ją i ich dzieci na pierwszym miejscu. Steffy upiera się, że Sheila jest mistrzynią manipulacji. Tymczasem słysząca wszystko Sheila zaciska pięść z irytacją. Finn natomiast przypomina ukochanej, że Carter jest jego biologiczną matką, której obiecał wsparcie, dlatego nie zostawi jej samej w szpitalu. Steffy nie wierzy własnym uszom, natomiast Sheila uśmiecha się do siebie. Steffy bezskutecznie usiłuje przekonać Finna, że Sheila udaje dolegliwość, by wykorzystać jego uczucia. Rozumie jego trudne położenie, ale ostrzega, że im bardziej pozwoli on "potworowi" na kontakt ze sobą, w tym większą obsesję ona popadnie. Ponownie prosi, by po prostu wyszli. Finn upiera się, że ludzie nie mdleją bez powodu. Ich rozmowę przerywa pielęgniarka, która wzywa go do pacjenta. Kiedy Finn wychodzi, znużona Steffy staje nad łóżkiem Sheili i każe jej przestać udawać, gdyż zostały same. "Otwórz oczy i spójrz na mnie. Wysłuchasz wszystkiego, co mam ci do powiedzenia", oświadcza Steffy. Sheila, wciąż udająca sen, powtarza w myślach, by synowa wynosiła się z jej sali. Steffy drwi, że medyczne wykształcenie wreszcie przydało się Sheili, która była zdolna sfingować hipotensję. Deklaruje, że nie da się nabrać na jej "przedstawienie", klaszcze w dłonie i żąda, by Carter otworzyła oczy. "Jesteś gorsza niż twoja babka!" powtarza Sheila w myślach i decyduje się zrobić wszystko, by pozbyć się Steffy. Powoli otwiera oczy i szepcze imię Finna, a następnie pyta "Kim jesteś?". Steffy drwi i jest pewna, że Sheila słyszała całą jej rozmowę z Finnem. Tymczasem Sheila prosi o wodę. Steffy waha się, lecz nalewa wody do kubka i podaje go Sheili ze słomką. Robi to z obrzydzeniem i stwierdza, że kobiecie nic nie dolega, a przynajmniej nie fizycznie. Żąda, by Sheila zapomniała o swoich fantazjach, w których staje się częścią życia Finna i Hayesa, a także by trzymała się z daleka od jej domu i dzieci. Sheila powtarza, że chciała jedynie zobaczyć się z synem i wnukiem. Steffy żąda, by kobieta ich tak nie określała i oskarża ją o udawanie omdlenia. Sheila zauważa, że synowa nie znajduje dla niej żadnego współczucia, choć mogła ona przejść zawał. "Niestety, twojemu zimnemu, pustemu sercu nic nie będzie", kwituje Steffy i ostrzega, że kiedy Finn odkryje jej kłamstwo, nie będzie chciał mieć z nią nic wspólnego. Sheila upiera się, że jej syn troszczy się o nią, jednak Steffy powtarza, że nigdy tego nie dowiódł. Sheila triumfalnie zaprzecza i instruuje Steffy, by zajrzała do jej telefonu i spojrzała na jej wiadomości z Finnem. Zbita z tropu Steffy sięga po telefon i dostrzega emotikonę serca, którą wysłał Finn do Sheili. "Czy się się to podoba czy nie, on kocha swoją matkę. Zawsze, zawsze będę częścią życia mojego syna. Nic na to nie poradzisz, Steffy", oświadcza Sheila z satysfakcją.

Paris zjawia się w szpitalu, gdzie spotyka Finn. Wyjaśnia, że słyszała o wypadku Sheili i przyjechała okazać mężczyźnie wsparcie. Finn wyjawia, że z jego matką wszytko w porządku, choć przyznaje, że przestraszył się jej stanem. Dziękuje Paris za przybycie, a ona wnioskuje, że Steffy nie okazuje mu obecnie zbyt dużo wsparcia. Z drugiej strony uważa, że jej obawy i podejrzenia są uzasadnione. Paris rozumie jednak rozdarcie Finna, który troszczy się o niemającą nikogo innego Sheilę. Finnegan obawia się, że bez względu na to, co przyniesie przyszłość, nikt nie poczuje się zwycięzcą.

Advertisement