FANDOM

William "Will" Logan Spencer − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Willa, od 2018 roku wciela się Finnegan George. Wcześniej, postać zagrana przez m.in. Zane'a Alexandra Achora (2013−2016, 2018).

Biografia Edytuj

Narodziny i dzieciństwo (2012−2018) Edytuj

W maju 2012, Katie informuje swojego męża, Billa, że spodziewa się dziecka. Spencer nie okazuje radości, gdyż jego żona przeszła zabieg przeszczepu serca i ciąża niesie ze sobą ogromne ryzyko. Mimo to, Katie nie zgadza się na aborcję. We wrześniu 2012, po kłótni z mężem, Katie niespodziewanie zaczyna rodzić. Skomplikowany poród odbierają dr Caspary i dr Meade. Lekarze decydują się przeprowadzić cesarskie cięcie. Na świat przychodzi zdrowy chłopiec, ale serce Katie przestaje bić. Kobieta przeżywa śmierć kliniczną, ale lekarze przywracają ją do życia. W październiku 2012, Katie nie może nawiązać więzi z synkiem, gdyż jest przekonana o swojej rychłej śmierci. Kobieta prosi Brooke i Billa, aby zajęli się Willem, podczas gdy sama porzuca rodzinę.

Naprawa relacji z ojcem (2018−) Edytuj

W sierpniu 2018, Katie prosi Billa, by zajął się Willem, którego nie widział od wielu tygodni. Oboje spędzają razem wieczór, ale chłopiec chce wrócić do domu matki. Niebawem, Bill odwołuje kolejne spotkanie z Willem z powodu spraw biznesowych. Chłopiec obwinia się o całą sytuację. Kiedy jednak Spencer skraca spotkanie biznesowe i zjawia się po syna, on woli zostać z matką. Kolejnego dnia, Bill ponownie proponuje Willowi, by spędzili razem dzień. On jednak odmawia, gdyż umówił się już z kolegą. We wrześniu 2018, Will cieszy się na wieść o zaręczynach Katie i Thorne'a oraz akceptuje ich szybki ślub. W październiku 2018, Will dowiaduje się o decyzji sędziego, który odebrał Billowi prawa do opieki nad nim. Spencer wyznaje synowi, że żałuje zaniedbywania go i zapewnia o swojej miłości. Thorne i Katie starają się wytłumaczyć Willowi, że postanowienie sędziego zmieni niewiele w jego życiu. Bill jest wdzięczny byłej żonie za umożliwianie mu częstych kontaktów z synem. W listopadzie 2018, Will spędza czas ze swoimi starszymi braćmi, Liamem i Wyattem. Wkrótce chłopiec dowiaduje się, że przywrócono jego ojcu prawa do opieki nad nim. Bill i Will przyrzekają sobie, że będą spędzali wspólnie jeszcze więcej czasu. W styczniu 2019, gdy Bill spotyka się z Willem, chłopiec dziękuje mu za bycie jego ojcem, gdyż wiele się od niego nauczył. Kiedy Bill odprowadza syna do domu, Will namawia Katie, by pozwoliła mu zostać na kolacji. Logan zgada się. Will ma nadzieję, że jego matka kocha Billa tak samo jak Thorne'a. Byli małżonkowie oraz ich syn przytulają się. W lutym 2019, Thorne tłumaczy Willowi, że wyjeżdża na jakiś czas do Francji, ale zawsze będzie go kochać.

Przypisy Edytuj

  1. Dokładna liczba odcinków nieznana z powodu braku informacji o ilości odcinków aktorów dziecięcych
  2. Zane Alexander Achor – 71 odcinków (odc. 6552–7859)
    Finnegan George – 29 odcinków (od odc. 7904)